27. huhtikuuta 2011

hullujen liikuntakerhonvetäjä


Larsa ruokapöydässä vielä silloin, kun ipu istui joka kerralla vänkärinä. :--)

Larsa kerää puoleensa kaiken maailman pillipiipareita, puskajusseja ja kyllä vaan, piripäitä. Ei ristus, että aina välistä nyppii, kun ihmiset tulee juttelemaan. Mukavia ihmisiä jaksan kuunnella! Juttelen mieluusti jonkun vanhan patun kanssa, jos se on järjen kiroissaan, ja oikeasti kertoo jotain asiaa. Musta on tosi sympaattista, et vanhat papat mun naapurustossa moikkaa mun Larsaa, vaikken minä niitä olisi koskaan nähnytkään.

Mutta pipipäitä mä en jaksa/kestä/siedä/AAAAARGH. Iisalmi on tuntuu olevan kerännyt kaikenlaiset sukurutsauksen tulokset, jotka vetää niin tujuja aineita sisuksiinsa, ettei ne pysy edes pystyssä. JA NE AINA SATTUU JUST MUN KOHDALLE.

Viime vuonna kävelin kouluun niin naapurin spurguluolista lähti perään joku maailman kummallisimmin liikkuva otus, joka tanssi/juoksi/heilui aikamoista kyytiä mun perässä. Sain slaagit tästä hyppyjalasta ja lähdin viilettämään kohti koulua keesi putkella. Kohta käännyin vilkasemaan, että seuraako se minua, niin tää hyppyheikki oli juuri takanani. Taisin karjua vittusaatanaa samalla, kun juoksin useamman kilometrin kouluun. Hyppyheikki sinnitteli mun perässä keskustaan asti, kunnes luovutti lukionmäessä, kun mä pingoin kirjaimellisesti henkeni edestä.

Toinen sekava seinäkello tuli haastaa riitaa kun olin tankilla alkuviikosta. Ukko oli varmaan viisissäkymmenissä, istu pyörätuolissa (varmaan huvikseen, can't really tell) ja tuli sönkkäämään mulle, että ostaa Larsan. Totesin ykskantasesti; sulla ei riitä rahat. (Mun Larsan myyntihinta on tällähetkellä 300 000€, että jos jotain kiinnostaa niin voi tarjousta jättää~) Patu rupes vaahtoomaan, että tää on ihan arvoton ja paska auto vittu mä teen tästä ralliauton ja pistän vähä näpäkästi turvakaarta tuohon ja vittu iha paska auto anna tää mulle vitun huora.

Mä mietin neljäkertaa rupeenko huutaa ääneen, mut sit vaan totesin, että sori taidat olla jo tarpeeks invaliidi tän puikkoihin. Lämäsin oven kiinni samalla, kun se vielä vaahtos jotain jeesuksesta ja jumalasta ja rinnasti mua saatanaan. Mä sit kaasutin pois ja vilkasin taustapeiliin, niin tää patu tuli hirveetä sitkutisitkuti -vauhtia pyörätuolillaan Larsan perässä. Katoin hetken aikaa suu auki, että onko tää ees todellista ja päätin olla ottamatta sitä riskiä, että se olisikin ja kaasuttelin pois paikalta.

Huomenna tahdon tavata vain kivoja ihmisiä. :--)

3 kommenttia:

  1. "tää on ihan arvoton ja paska auto vittu mä teen tästä ralliauton ja pistän vähä näpäkästi turvakaarta tuohon ja vittu iha paska auto anna tää mulle vitun huora. "

    :----DDDDDD

    VastaaPoista
  2. "taidat olla jo tarpeeksi invaliidi" :--D

    VastaaPoista