31. tammikuuta 2011

Kuka on Ladamies?

Minä olen Ladamies, isolla ällällä! Ja kuka minä olen?

Olen mmmkey (lausuntotyylejä on erilaisia ja jokainen löytää oman tapansa lausua). Harjoittelen ladailua opetusluvilla, eli minusta tulee 58 päivän kuluttua täysi-ikäinen. PILLEET on heti inssin jälkeen kapakassa. Olen päättäny, etten juo känniä ennen kuin inssi on läpi (jotta poliisit voi ottaa kortin heti kuivumaan)...

Minusta tulee isona ylioppilas, elikä valmistun kortistoon. Haen yliopistoon lukemaan historiaa tai vaihteeksi oikeustieteitä - mutta saapahan nähdä. Minulla on kyllä motivaatiota valmistua, mutta kun puhutaan oikeista kirjojen lukemisista ja ulkoaopetteluista niin... niin.

Harrastan ladailun lisäksi moottoripyöräilyä. Minulla on ihan-kiva-ok satapiikki, mutta ei sen ulkomuodolla voi oikein prameilla. Mutta selitykseni aina kaikille on, että sinne mahtuu OIKEASTI paljon tavaraa. En pilistele just for fun ympäri kaupunkia, vaan ajan valokuvauskeikoilla ympäriämpäri pitkin Kainuuta, Pohjois-Pohjanmaata, Pohjois-Savoa, sekä Pohjois-Karjalaa. Kilometrejä ei ole tullut mahdottomasti, joten ajelen tämän hetkisellä pyörälläni vielä ainakin kesän tai pari.


Tamma täyttäessään 22 vuotta, v. 2007

Kevari eli "Nynny" vie meikää kätevästi myös tallille, ja hevoset onkin pitkä aikaisin harrastukseni. Olen ratsastanut sellaiset... 12 vuotta? Kehitykseni ei ole huimaa, mutta pikkuhiljaa olen kehittynyt paremmaksi ja paremmaksi. Paras kaverini, eli rakas Murre, nukkui ikiuneen tammikuun 2011 alussa. Kaverini kuoleman jälkeen en ole pahemmalla mielenkiinnolla pyörinyt talleilla, mutta eiköhän se tästä. Uusi harrastuskaverikin löytyi! :--)

Minulta löytyy myös kasa köyhän miehen canoneita, eli Nikoneita. Nurkissa pyörii kolme digijärjestelmän runkoa, sekalainen seurakunta objektiiveja (+ perheenlisäystä tulossa lähiviikkoina!) ja muuta tilpehööriä. Minusta ei tule ikinä ammatiltani valokuvaajaa, mutta harrastuksena se on ihan ok. Toivottavasti valokuvaajan taitoni välittyvät myös näissä kännykänkameran Lada -räpsyissä. Hmm, ehkä jokin päivä tälläisin kaikki kamerani yhteiskuvaan?

Enkö informoinut jostain mistä olisit halunnut tietää?
You can always ask.

4 kommenttia:

  1. mä lähen sit sun kanssa PILETTÄMÄÄN kun siinä sopivasti edellisellä viikolla täytän;)

    VastaaPoista
  2. PILLEET pystyyn vuan tokkiinsa!
    ps. tajusin just että mulle tulee ladasta sammakko-fibat? hyvä postaus, tuttunakin oli mielenkiintoista lukea

    VastaaPoista
  3. Wuhuu! Pilleet tulossa ;) Ja parempi saada se kortti het ekalla insillä niin päästään ajoissa kapakkiin juhlimaan :D (siis myöhemmin ei kyl kerkee ;)) Mut joo eka lapanen peukaloa vaille valmis ja kohta lähtee pyörimään dexter season 4 episode 10 <3

    VastaaPoista
  4. PILLEET on kovat, heti kirjallisista kaljoille ja perjantaina on niin kovat tanssilattiamoovsit, että vielä sunnuntainakii heikottaa.

    Lartsahan on melkoinen sammakko; hyppii, pomppii, potkii, on vihreä...

    Ja sitten kun saan minun hienot Lada -lapaset niin siitä kyllä tulee postaus! :---)

    VastaaPoista