11. toukokuuta 2011

Sinkutisinkuti


Ikävä omaa Larsaa. :--(

Larsa on huollossa, jossa katotaan et missä sviidussa mättää, kun vaikka painaisit kytkintä niin silti saat repiä vaihdetikkua kaksin käsin. Tää on ollu on-to-do-list aika kauan, mutta se on aina venyny ja vanunu eteenpäin, koska minä tunnetusti vihaan liikuntaa. Oikeastaan hikoilua. Joten en ole tahtonut luopua Larsasta viikon ajaksi.

Maanantaina ipu vei Larsan huoltoon ja meitsille lankes pyöräilyvuoro. En tiedä oliko se vai vatsatauti suurempi syy mulle jäädä kotiin lusmuilemaan koulusta, koska ei napannut yhtään polkea pyörällä. Kaikki yritti, että siellä on tosi nätti sää ja puissa on lehdet ja lässynlässyn mee kouluun. Ajattelin, että vitut ja jäin kotiin potemaan pahaa oloani. (niille jotka ei minua tunne niin voin kertoa, että mulla on uskomaton koulumotivaatio ja uskomattomat tunnontuskat, jos joudun olemaan pois.)

Perjantaina olisi tarkoitus saada oma säilykepurkkini kotiin taas ja parempi olisi. Mietin jo huomenna soittavani ennakkoon "vitun runkut missä mun auto?!!!" -puhelun, koska parempi olisi että minulla olisi auto viikonloppuna. Pitäisi päästä Kuopioon katsomaan heppakisoja molempina päivinä. Toki porukoiden auto olisi aika rakkaus tähän paikkaan, mutta jostain syystä en jaksa uskoa että saisin sen molempina päivinä. No, jos en saa niin pämppään pään täyteen lauantaina. :--) Perjantai-illan oon kuskina, mutta jos en saa autoa niin kyyditsen sit varmaan polkupyörän ritikalla -- not.

Ps. oon tekemässä Iltalehteen muistelmia Ladasta (siis ovat toimituksesta pyytäneet Ladajuttuja ja -kuvia, ei siis vain minulta) mutta minähän haluan etusivulle ja sassiin. ;) Pitäisikö siis tehdä jotain tosi repäisevää (ajaa jonkun merkkimiehen yli Larsalla?) vai pysyä perustylsistä jutuista (alennan Ladamiesten keski-ikää 60 vuodella, miten ois etusivunjuttu?). Liian suuria valintoja, joten olen avoin ehdotuksille.


Mittarilukema n. 4000km sitten. :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti