12. kesäkuuta 2011

Long time no see

Long time no ABC. hehe.

Viime viikon oon juossu vaan pää punasena ympyrää töissä ja tullessani kotiin olen aivan tajuttoman väsynyt. Minä, joka ei koskaan katso televisiota, katsoo iltapäivällä Ö-luokan tv-sarjoja, koska olen ollut niin väsynyt, etten jaksa käynnistää konetta.

Mutta työpaikkani on tosi mukava! Oon laihtunut ensimmäisen viikon aikana 5kg, voin syödä ihan mitä mieli tekee ilman että tarvitsee miettiä (ei se kyllä koskaan ole ollut ongelma) sekä kunto ja haba kasvaa. Lapan siis hevosenpaskaa, vien hepuja ulkoilemaan ja tuon ne takaisin sisään. Ja lakaisenlakaisenlakaisen tuhat miljoonaa kertaa päivässä. Vielä kulunut helleviikko on vienyt multa voimat ihan täysin, oon menny pyörällä töihin ja tullut kotiin. Katsonut vähän aikaa telkkaria ja mennyt nukkumaan. Ja aamukuudelta ylös ja taas töihin. :--)

Siskon tuliainen Kiteeltä. Joku voi huomata yhtäläisyyden tähän blogiin. En ole ollut itse kovin verbaalinen lahjakkuus, joten olen tainnut lainata mentalwearilta jotain.

Helleviikon vuoksi myös Ladailu on jäänyt, koska keinonahkapenkit kuumentuvat aivan saaaaatanan tulisiksi. Yksi päivä en tajunnut tätä ja heittäydyin istumaan perseelleni ja otin ratista kiinni nanosekunnin ajaksi, kunnes jouduin hyppäämään kiroillen autosta ulos. Myös ilmastointi neljän avonaisen ikkunan kautta on hieman hankalaa, joten Nynnystä on tullut mun uus ykkösmenopeli.

Nynnystä tykkään eniten sen varmuuden takia. Larsa heittää tuulella (vaikka se on auto) monta metriä, kun tuuli pääsee puhaltamaan. Nynny (joka on kevytmoottoripyörä) vetää kuin juna eteenpäin vaikka olisi mikä myrsky ja mulla nopeutta reippaasti yli sata honkaa tuntiin. Motskareista tykkään eniten siitä, että niissä on ihan eri fiilis kun autosta. Siinä tietää, että jos kopsahtaa niin se kopsahtaa omaan nilkkaan ja sitten on kättäjalkaa poikki ja henki lähdössä. Autoilijoilla on se illuusio, että kyllä se kori minua suojaa kaikelta.


Pesin Larsan sisältä ja ulkoa, sekä laitoin pölykapselit.
Nyt se on ihan oikeannäköinen Larsa!

Mutta ensi viikolla viilenee, joten Larsa starttaa joka aamu mun pihasta kello kuusikolmekymmentä kohti työpaikkaa ja töistä kotiin kello neljätoistanollanolla. Tosin perjantai on vapaa, koska PROVINSSIIII! Hankin rovinssia varten filmikertakäyttökameran, tässä on pojat tunnelmaa ja juhlan aineksia. :--)


Ollakseni mahdollisimman sekava lopetan tämän ihan kesken.
Paska postaus, älkää lukeko.

5 kommenttia:

  1. OIII filmikertakäyttökamera!!! vähä siistiä :D ite otan varmaa tylsästi mukaan digikameran..:DD
    -heta

    VastaaPoista
  2. Arvaa oliko tiukassa löytää! Mutta meillä on 27 mahdollisuutta saada mahtavia kuvia! ;)

    VastaaPoista
  3. Heheh, sanoin isälleni että saa syyttää sua tästä että mulla on ladakuume joka ei hevillä häviä! :D suunnitelmissa olisi tän kesän aikana ostaa lada ekaks autoks itelle :---) mattamustaksi sen olen päättänyt värjäyttää :D

    VastaaPoista
  4. Olen otettu! Ladalla kun oppii ajaamaan osaa ajaa traktorista hinausautoon kaikkea. Jos löydät hyvän ja alkuperäisen auton, jossa on kirkasta väriä sitä ei kannata maalauttaa, mutta neliölamput ja ruostuneet peltipurkit mustaksi vain. ;--)

    VastaaPoista
  5. Onneksi osaan ajaa jo traktorilla :D
    Niin ja kiitos neuvosta, löysin alkuperäisen auton jo eikä hintakaan ole paha. Ollut yhdellä omistajalla ja hyvässä kunnossa. Väri ei kyllä miellytä silmää kovasti, mutta katsoo nyt miten käy :--)))

    VastaaPoista