22. kesäkuuta 2011

Provinssipostaus

Oon tosi pahalla päällä, joten piristän itseäni ja kirjoittelen iloisista asioista eli meidän provinssireissusta 17.-19.6.2011 Seinäjoelle. Kaikki kuvat on Hetan ottamia, koska en oo vielä saanu kehitettyä mun tampoonikameran kuvia. Älä Heta pahastu! Jos pahastut niin otan kuvat pois. :--D


Nynny ja Larsa yhteiskuvassa mun ja Hetan tavaroiden kanssa.

Me matkattiin jollain sitikalla ja kuten kaikki tietää niin ranskalaiset autot on just niin syvältä kuin vain voi olla. Okeiokei, Alinan auto oli ihan kiva mut liian perhemalli minulle. Ajokokemus oli liian leppoisa ja rentouttava, että meinas tulla uni silmään (vaikka teinkin henki-pois-ohituksia rekoista, vitut minä en 80km/h aja jos auto vaan kulkee.... Lada ei.), joten kaipasin Larsan tarvitsemaa runnovaa ajotyyliä, kun hurruuttelin Viitasaari - Seinäjoki, Seinäjoki - Viitasaari välit. Eksyttiin kerran, kun en uskonut navigaattoria. :--) Mutta onneksi otin ajallisesti paljon kiinni meidän ennustettuja saapumisaikoja, joten kerettiin heittämiin parit kiepit mm. raviradalla ja pellolla.


Samaistun eturivissä olevan tytön käsimerkkiin. :--)

Perjantaipäivä oli mahtava! Oon vahvasti sitä mieltä, että yksi parhaista esiintyjistä oli The Capital Beat (jota voit kuunnella tästä, tutustu ja rakastu). Mulle oli kolmas kerta kyseisen poppoon keikalla ja joka kerta vain paranee! Tykkäsin PALJON. Perjantaissa harmittaa, kun en jäänyt kuuntelemaan The Qemists:iä pidemmäksi aikaa. Oli kuulemma ollut ihan tykkikeikka ja meno oli jo alkusettien aikaan ihan mieletön. Oon huomannu pitäväni koko ajan enemmän ja enemmän DnB:stä.... (Larsa vaikuttaa tähän ihan mielettömästi, on mahtavaa tykitellä hyvää musiikkia kovalla kesäaikaan ja ajella jämynä luu ulkona.)

Pendulum oli lauantaina aivan loistava, mutta jotenkin laulaja/rääkyjä/tunnelman nostattaja/mikä vittu lie, kuullosti törkeemmältä kun minä ite laulaessani virsiä suihkussa, joten toivoin vain kokoajan, että se ois ollu turpa rullalla ja poijjaat ois vaan soittanu.



Pelkäsin, että sataa roilaamalla koko viikonlopun, joten varauduin sadetakkiin, kumppareihin ja muuhun veden pitävään festarikamaan joka päivä. Harmi vaan, että ei satanut juuri ollenkaan. Kannoin turhaan mun isoa ja painavaa sadetakkia, kun vain välistä satoi ripottelemalla vettä. Ei roilaamalla. Olin vähän pettynyt. Vesisateessa nimittäin mitataan festarikävijän pelikunto. Ne jotka on arkajalkoja (tai ensikertalaisia) kastuu ja kaikki menee ihan litsläts. Kokeneet konkarit nykäisee sadetakit niskaan ja jatkaavat rokkaamista.



Sunnuntaina Uusi Fantasia oli aivan loistava! Freemanin kanssa vedetty Liian myöhään nostatti fiiliksen teltassa kattoon. Ilosaaressa uusiks, siellä myös yleisö danssaa myös ehkä vähän enemmän... ;--)


Festaritunnelmissa (ja sen näköisenä...),
mmmmmmkey


PS. kuunnelkaa näitä esiintyjiä (bändin nimen linkki vie myspace -sivuille), Provinssin parhaimpia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti