26. kesäkuuta 2011

to the AMERICA

Oon aina halunnu käydä Yhdysvalloissa. Mut en taho asua siellä, enkä tahdo peruslomaa kaupungissa. Haluan jotain erilaista. Idea tuli jo aikaa sitten, mutta tänään se tuntui erityisen hyvältä. ELI.

Kiinnostaako ketään roundtrip halki Yhdysvaltojen?

Hankitaan auto länsirannikolta, ajellaan pakollisten nähtävyyksien kautta (mama i was here and pic it! ... or didn't happen) ja juhlitaan joka kerta, kun on mahdollisuus! Route 66 kuullostas mun korviin hyvältä ajaa vuoden 1969 sinisellä Cadillacilla tai vuoden 1967 Ford Mustangilla (avomallina totta kai, kerrankos sitä jenkeissä käydään!). Kierretään isoja ja suuria kyliä ympäri jenkkilän, ja yövytään joko muiden nurkissa tai pikkumotelleissa. Lopulta kun aika loppuu ajetaan miljoonaa itärannikolle, jossa joko myydään auto tai tuodaan mukanamme Suomeen (eli jos minä oon mukana niin minä varman itken... ja tuon sen kotiin.) Suunnitelma elää muuten, mutta perusidea: 1. hanki auto 2. aja auto USAn läpi 3. hankkiudu autosta eroon.

Oon nysvö ja yksin en varmasti uskalla ajaa edes Helsinkiin, joten nyt kaiffareita messiin! Tässä sitten ollaan mukana sydämellään ja lompakollaan, eli köyhät kyykkyyn ja pummilla ei pääse.

God bless America.

2 kommenttia:

  1. Tuohan on aivan loistava idea!
    Itse lähtisin heti matkaan jo olisi kortti, ikää kyllä löytyy mutta korttia ei.
    Ja jos minulta kysyttäisiin niin tietysti se ois Ford mustang jolla ajeltais ja minä veisin sen ilomielen kotiin :--D

    VastaaPoista
  2. Nojoo, kortti olisi kyllä kiva, jottei yhden tai kahden tarttee ajaa kokoaikaa. :---)

    VastaaPoista